اگر عاشقِ کسي ديگر شوم،،،،،،،

اگر عاشقِ کسي ديگر شوم،،،،،،،

اگر عاشقِ کسي ديگر شوم، ديگر همانند گذشته دلتنگ‌ات نمي‌شوم!
حتي ديگر گاه به گاه گريه هم نمي‌کنم،
در تمام جملاتي که نام تو در آنها جاري‌ست، چشمانم پُر نمي‌شود
تقويمِ روزهايِ نيامدنت را هم دور انداخته‌ام.
کمي خسته‌ام، کمي شکسته...
کمي هم نبودنت، مَرا تيره کرده است.
اينکه چطور دوباره خوب خواهم شد را هنوز ياد نگرفته‌ام،
و اگر كسي حالم را بپرسد، تنها مي‌گويم خوبم!
اما مضطربم
فراموش کردن تو عليرغم اينکه ميليون‌ها بار به حافظه‌ام سَر مي‌زنم
و نمي‌توانم چهره‌ات را به خاطر بياورم، من را مي‌ترساند!
ديگر آمدنت را انتظار نمي‌کشم
حتي ديگر از خواسته‌ام براي آمدنت گذشته‌ام،
اينکه از حال و رُوزت باخبر باشم، ديگر برايم مهم نيست!
بعضي وقتها به يادت مي‌افتم
با خود مي‌گويم: به من چه؟ درد من براي من کافي‌ست!
آيا به نبودنت عادت کرده‌ام؟
از خيالِ بودنت گذشته‌ام ؟
مضطربم
اگر عاشق کسي ديگر شوم
باور کن آن روز، تا عمر دارم،
تو را نخواهم بخشيد...!



نظرات شما عزیزان:

ziziemdad
ساعت17:29---17 آذر 1393
وااااااااااااای خدا عااااااااااااالییییییییییییییی یییییی بودددددددددددد دمت گرم

parimah
ساعت13:56---29 آبان 1393
وووووووووی میثم حرف دل منو زدی که خیلی قشنگ بود این دلم اتیش گرفت بخدا درست عین من این مطلب

ابراهیم حسینی
ساعت19:33---28 مهر 1393
سلام میثم جان
مطالبتون مثل همیشه توپ و عالیه
دمتون گرم

راستی آپم
خوشحال میشم سر بزنین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 22 مهر 1393برچسب:, ] [ 9:36 ] [ meysam ]
[ ]

دريافت کد :: صداياب